NOWE DRUKI, obowiązujące od 1 lipca 2021 r. dla obiektów budowlanych realizowanych na podstawie projektu budowlanego sprządzonego wg przepisów obowiązujących od 19 września 2020 r.

  • Informacja osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki
  • Zawiadomienie o przeprowadzeniu obowiązkowej okresowej kontroli obiektu budowlanego
  • KONTO DO OPŁAT SKARBOWYCH
  • Zawiadomienie o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budwolanych (PB-12)
  • Zawiadomienie o zakończeniu budowy budynku mieszkalnego (PB-16a)
  • Zawiadomienie o zakończeniu budowy (PB-16)
  • Wniosek o pozwolenie na użytkowanie (PB-17)
  • Wniosek o pozwolenie na użytkowanie przed wykonaniem wszystkich robót budowlanych (PB-17a)
  • Wniosek o wszczęcie uproszczonego postępowania legalizacyjnego (PB-15)
  • Oświadczenie kierownika budowy po zakończeniu budowy
  • Oświadczenie inwestora o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania od decyzji
  • Oświadczenie inwestora o braku sprzeciwu lub uwag PPIS i PSP
  • Wniosek o wydanie zaświadczenia
  • Zawiadomienie o terminie rozpoczęcia robót budowlanych - druk (ePB-12) do pobrania elektronicznie w zakładce Serwis e-budownictwo
DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki   ZAMKNIJZamknij