Koordynator do spraw dostępności
Zgodnie z obowiązkiem nałożonym na wszystkie organy administracji publicznej przez ustawę o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Koninie informuje, że wyznaczony został koordynator do spraw dostępności.
Zgodnie z przepisami ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami art. 14 ust. 1 pkt 1, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Koninie;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Koninie;
- monitorowanie działalności Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Koninie w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe osoby pełniącej funkcję koordynatora do spraw dostępności:
Elżbieta Olszowska
e-mail: powiat@konin.pinb.gov.pl
Telefon: 63-24-03-271
Wytworzył:
                    Edyta Brzuśkiewicz
                    (2020-09-28)
                Udostępnił:
                    Brzuśkiewicz Edyta
                    (2020-11-12 09:33:12)
                Ostatnio zmodyfikował:
                    Brzuśkiewicz Edyta
                    (2024-06-04 12:24:27)
                
