Koordynator do spraw dostępności

Zgodnie z obowiązkiem nałożonym na wszystkie organy administracji publicznej przez ustawę o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Koninie informuje, że wyznaczony został koordynator do spraw dostępności.

Zgodnie z przepisami ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami art. 14 ust. 1 pkt 1, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało:

  • wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami  w dostępie do usług świadczonych przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Koninie;
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Koninie;
  • monitorowanie działalności Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Koninie w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Dane kontaktowe osoby pełniącej funkcję koordynatora do spraw dostępności:

Elżbieta Olszowska

e-mail: powiat@konin.pinb.gov.pl

Telefon: 63-24-03-271

 

Wytworzył:
Edyta Brzuśkiewicz
(2020-09-28)
Udostępnił:
Brzuśkiewicz Edyta
(2020-11-12 09:33:12)
Ostatnio zmodyfikował:
Brzuśkiewicz Edyta
(2024-06-04 12:24:27)